Persbericht: Wavemakers groeit in stroomversnelling

Account director Emanuel Sys en account coordinator Aurelie Joos aan boord gehesen

PR- en communicatiebureau Wavemakers verwelkomt twee nieuwe collega’s. Emanuel Sys (37), geen onbekende in de sector, en beloftevolle sailor Aurelie Joos (24), zullen verschillende projecten mee begeleiden en ondersteunen binnen het dynamische team. Naast een uitbreiding van de crew, kondigt het strategisch en creatief PR-agentschap tal van nieuwe klanten aan.

De nummer 3 in de Belgische Effie-ranking voor de meest doeltreffende agentschappen van 2020, is in volle groei. Met de aanwerving van Emanuel Sys (37), eerder aan de slag bij MindShake als Senior PR Director en het communicatieteam van Coolblue als PR-verantwoordelijke Nederland en België, hijst Wavemakers een doorwinterde PR-professional aan boord. Emanuel zal met zijn vijftien jaar ervaring het team versterken als account director.

Als de voorbije maanden één ding duidelijk maakte, dan is het wel dat heldere communicatie en gedegen reputatiemanagement cruciaal zijn. De no-nonsense approach van Wavemakers wordt gesmaakt door steeds meer merken. Ik ben uitermate trots mijn netwerk te introduceren aan het team en mee te werken aan de groei van dit b(l)oeiend bedrijf”, aldus Emanuel Sys, account director bij Wavemakers.

Aurelie Joos (24), opgeleid in communicatie- en eventmanagement, startte begin september als account coordinator bij Wavemakers, waar ze mee zal werken aan verschillende influencer marketing en PR-campagnes. “Een nieuwe uitdaging na verschillende stages bij agencies in Amsterdam en Gent”, klinkt het.

Naast de langetermijnsamenwerkingen met onder andere Special Olympics Belgium, Durabrik, ZEB, Daniel Ost, Durex, PronoKal en Xwift, verwelkomt Wavemakers een aantal nieuwe klanten en projecten die rekenen op het creatieve en strategische werk van het agentschap. Het team zet de PR-molen voor SnowWorld, LEGO® Super Mario en AQUALEX in beweging. Daarnaast zal Wavemakers ook dit jaar de Mucovereniging ondersteunen naar aanleiding van de Europese Mucoweek en neemt het de contacten met pers en social ambassadors voor de Vlaamse Stichting Verkeerskunde (VSV) ter harte voor de elfde editie van De Grote Verkeersquiz 2020.

Blijf op de hoogte via onze website en onze socialemediakanalen: Instagram, Facebook, LinkedIn en Twitter.

Voor de redactie (niet publiceren aub)
Voor meer informatie, beeldmateriaal of interviewaanvragen gelieve contact op te nemen met:
Aurelie Joos