Media alert: Wavemakers sluit zich aan bij ACC en neemt twee nieuwe collega’s aan boord

Ambities PR-bureau uitgetekend

Hamme - Wavemakers, het PR- en communicatiebureau kondigt de komst van twee nieuwe medewerkers aan. Amélie Putmans, al bekend in de sector en Margot Keymeulen, net afgestudeerd, versterken samen het dynamische en gepassioneerde team en zullen de vele lopende projecten mee ondersteunen. Wavemakers maakt zich klaar voor een volledige rebranding waarmee de positie van het bureau en die van haar klanten verscherpt wordt. Als nieuw lid van ACC Belgium kijkt Wavemakers er enorm naar uit om deel te nemen aan de eerste evenementen.

Het team, onder leiding van Elke De Mayer, Owner & Strategic Director, heeft een duidelijk doel voor het komende jaar: "Wij hebben de ambitie om Wavemakers tot één van de belangrijke spelers in de sector te maken.  De erkenning die we daarbij krijgen van onze klanten, journalisten en influencers blijft centraal staan. We zijn zopas toegetreden tot ACC Belgium en we kijken ernaar uit om mee te werken aan de standaard voor PR in België.”

Het is dan ook vanzelfsprekend dat Wavemakers zichzelf de ruimte geeft om haar ambities waar te maken door de aanwerving van twee nieuwe medewerkers. Margot Keymeulen (23 jaar), vervoegde het team begin juni als Account Coördinator, na een studie Communicatiemanagement aan de Arteveldehogeschool te Gent. Gepassioneerd door communicatie werkt Margot samen met het team aan projecten voor klanten zoals The Bio Veggie Company, PronoKal Group en Stroomop. Margot zal eveneens samen met Mailien Nguyen, die vorig jaar het team vervoegde, de sociale media van Wavemakers beheren.

Daarnaast maakt u ook kennis met Amélie Putmans (34 jaar). Zij beschikt over meer dan 10 jaar ervaring in de sector en werkte al meer dan 5 jaar voor Elke als freelancer. Sinds kort stuurt Amélie de klantenportfolio aan als als Head of Account en blijft ze communicatieprojecten managen voor onder andere Special Olympics Belgium, het Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola, het horlogemerk Olivia Burton en beautymerk Mylène. “Ik ben zeer blij met deze nieuwe uitdaging omdat ik naast het beheren van ons cliënteel ook betrokken ben bij het strategisch denkwerk voor ons bureau. De rebranding die we dit najaar zullen lanceren om ons nog beter te positioneren als creatief en strategisch PR-bureau voor zowel B2B- als B2C-klanten maakt daar deel van uit. Wordt vervolgd…”, aldus Amélie Putmans.

Amélie Putmans Wavemakers