PERSBERICHT: Wavemakers' ideale cadeautips voor de feestdagen

13 oktober 2023 - Het is bijna zover, het aftellen naar de feestdagen. De gezelligste tijd van het jaar. Nieuwjaarsbrieven, kroketjes en ijstaarten maar vooral ook pakjes onder de kerstboom. Het hoort er allemaal bij maar cadeaus openen is misschien wel het leukste van dat alles. De keerzijde van de medaille? Voor ieder pakje dat wordt geopend, is er een ander die zijn of haar hoofd breekt over het ideale kerstcadeau. No worries! Wavemakers selecteerde bij de klanten een reeks ultieme cadeaus. Voor jong en oud, je schiet met één van onze tips ongetwijfeld raak!

Versier je huis met LEGO sets

Wie zich dit jaar thuis op een originele manier in de magische kerstsfeer wil onderdompelen, kan met LEGO sets iets uniek creëren. Met de schattige LEGO® Peperkoekversieringen kan je geschenkverpakkingen een leuk extraatje geven en nadien kan je ze in de kersboom hangen. De LEGO® Notenkraker verdient best wel een mooi plekje op de kast, net als de LEGO® Kerstboom of  de LEGO® Kerstkrans 2-in-1. In de woonkamer of aan de voordeur, het kan allemaal.

Bezoek Heartlake City

In 2023 vierde LEGO Friends zijn 10de verjaardag met een nieuw LEGO Friends universum en een nieuwe generatie personages. De personages zijn representatief op geslacht, cultuur, leeftijd, zichtbare (fysieke) en onzichtbare (mentale) beperkingen en neurodiversiteit. In Heartlake City valt er van alles te beleven. Breng een bezoek aan de kapper en ga daarna een hapje eten in het LEGO® Friends Heartlake restaurant. De dierenvrienden in de familie zijn welkom op LEGO® Friends Autumns paardenstal. Deze laatste set werd ook bekroond tot Speelgoed van het Jaar in de categorie speelwereld.

Fit het nieuwe jaar in met de earbuds van Shokz

Het ideale cadeau voor de muziekfans in de familie is Shokz, 's werelds toonaangevende fabrikant van draadloze open-ear sporthoofdtelefoons. Sinds dit jaar heeft deze innovator een nieuw model. Het ​ OpenFit ontwerp wordt op de oren gedragen door middel van een oorhaakje en blokkeert de oren dus niet. Het voordeel is dat je naar muziek kunt luisteren en telefoneren zonder je volledig af te sluiten van omgevingsgeluiden waardoor je veilig kan sporten!

Tel af naar Kerst met de erotische adventskalender van Babylon Loveshop

Kan jij al niet meer wachten tot 25 december? Babylon Loveshop, de on- en offline eroticashop, heeft de perfecte oplossing! Met de sextoys adventskalender van Lovehoney en Womanizer kan je 24 dagen lang genieten van spicy verrassingen. Vaarwel aan een traditionele kerst want je wordt verrast met nieuwe seksspeeltjes, sensuele accessoires, sexy cosmetica, … Een compleet pakket om alleen of samen met je partner spannende decemberavonden te beleven! Het pakket is verkrijgbaar bij Babylon Loveshop zowel online als in één van de 9 loveshops voor 180 euro.

Story image

We spelen een spel vanavond (of op kerst)!

7 op 10 Belgen zou het leuk vinden om een gezelschapsspel cadeau te krijgen voor kerst. Te begrijpen, want dat cadeau kan je delen met familie en vrienden en is oneindig keer herspeelbaar. Dat is ook het geval met Dixit: Disney edition. Het is een eenvoudig en luchtig bordspel van verhalen vertellen, interpretatie en giswerk. Zoek de link bij een raadselachtige omschrijving voor één van de onthulde kaarten, vind de juiste afbeelding en scoor punten. Met 84 nieuwe kaarten gebaseerd op iconische Disney & Pixar films, van Steamboat Willie tot Turning Red, boeit Dixit Disney jong en oud. Laat je fantastie de vrije loop. Familieplezier gegarandeerd!

3 – 6 spelers | Vanaf 8+ | 30 min | Aanbevolen verkoopprijs 34,99 euro

Geen saaie kerst met Exploding Kittens van Asmodee

Drie kwart van ons vindt de kerstperiode het ideale moment om samen rond tafel een gezelschapsspel boven te halen. Volgens Asmodee België, marktleider, verdeler en uitgever van gezelschapsspellen, mag ook Exploding Kittens: Good vs Evil niet ontbreken onder de kerstboom. Het is een gevestigde waarde onder de partyspellen en is een herwerking van het bekende kansspel Russische roulette in de vorm van een kaartspel waarin kittens te dicht in de buurt komen van granaten, kernraketten en torpedo’s in een explosieve cocktail. De spelers draaien om de beurt een kaart van de trekstapel om tot een speler een explosieve kitten omdraait, waardoor de speler wordt opgeblazen en uit het spel ligt. De speler die erin slaagt alle explosies te vermijden, wint het spel! De gloednieuwe editie, Good vs Evil, brengt nieuwe regels, nieuwe kittens, nieuwe chaos. Bluf, probeer je medespelers in de val te lokken en overwin dankzij jouw plan én kritische geest.

2-5 spelers | Vanaf 7+ | 15-30 min | Aanbevolen verkoopprijs 21,99 euro

Met goede voornemens de fiets op

Het hele jaar door ontspanning met een strik rond? Waarom niet? Oxford Bikes staat al bijna 100 jaar garant voor onbezorgd fietsplezier. Ook met de elektrische fiets. Met een e-Bike geef je wie jou lief is eindeloos veel verrassende fietstochten, mooie uitzichten en ontspannende terraspauzes cadeau. De Oxford SX 15.0 is het topmodel, gemaakt voor stille genieters, voor zowel korte als lange ritten, zodat je in alle comfort en met een minimum aan inspanning op jouw bestemming geraakt. De fiets heeft een 630Wh batterij, een krachtige Shimano motor (EP6, 85 Nm), een traploze Enviolo versnelling en een fluisterstille Gates riemaandrijving. Beschikbaar in verschillende kleuren.

Prijs: € 3.999, te koop bij meer dan 200 erkende Oxford Bikes dealers.

Geniet van een knusse kerst met de heerlijke Hot Chocolate Bomb van Libeert

Kerstmis en gezelligheid gaan hand in hand. Dat en het feit dat de temperatuur tijdens de winter wel eens onder nul durft duiken, maakt het de ideale moment om de magische chocoladebom van Libeert te proeven. De twee pinguïns, Snorky en Splash uit Belgische chocolade, mét verrassing binnenin, zijn gemaakt om te dobberen en te smelten in je tas warme melk. De chocolademelk die marshmallows in je tas en een lach op je gezicht tovert, is ongetwijfeld een hit bij de jongsten van de familie. De Hot Chocolate Bomb is vanaf midden oktober verkrijgbaar in jouw supermarkt. Je haalt Snorky en Splash al in huis voor een prijs van 4,49 euro.

Story image

#mucosocks; kunst aan je voeten

De Mucovereniging pakt opnieuw uit met unieke mucosokken waarvan de opbrengst gaat naar wetenschappelijk onderzoek naar de ziekte. De leuke print zal je ongetwijfeld van je sokken blazen. Niemand minder dan de kunstenares prinses Delphine van Saksen-Coburg was meteen bereid om de #mucosocks-campagne te steunen. Haar ‘Love Goes Around’-werk waarbij het woord ‘love’ wordt herhaald in een cirkelvormige beweging, werd als print gebruikt voor de #mucosocks. Wie voor slechts 10 euro een paar #mucosocks koopt, geeft ademruimte aan het muco-onderzoek in ons land én geeft tegelijkertijd zijn of haar outfit een vrolijke noot! De #mucosocks zijn er zowel voor volwassenen als kinderen.

Story image

Nog snel je huis duurzaam schoonmaken voor de kerstbezoeken? EzeeTabs to the rescue!

Ieder jaar schuif je tijdens de kerstperiode aan tafel bij familie of je ben je zelf de host. Dat laatste kan wat stress met zich meebrengen: je wilt een lekker kerstdiner op tafel toveren en je huis tiptop in orde maken om je bezoek te verwelkomen. Met EzeeTabs hoef je je geen zorgen meer te maken overeen vuil huis en een vuile planeet. Dit nieuwe schoonmaakproduct vervangt de klassieke schoonmaakproducten door duurzame oplostabletten. Meer dan lauwwarm kraantjeswater en een herbruikbare fles is niet nodig om de biologisch afbreekbare EzeeTabs tabletten op te lossen tot 750 ml schoonmaakmiddel. Van flesreinigers tot allesreiniger: je hoeft nooit meer met zware schoonmaakproducten te zeulen. Twee allesreinigertabletten kan je al voor 4,99 euro kopen op bol.com.

Story image

Voor meer informatie, beeldmateriaal of packshots, gelieve contact op te nemen met:

Luna Vanhoenacker Wavemakers PR
PB_Kerst_13102023 PB_Kerst_13102023.pdf - 707 KB