Media alert: Chocoladebedrijf Libeert verrast met de heerlijke Hot Chocolate Bomb

Chocolademelk die marshmallows in je tas en een lach op je gezicht tovert

15 september 2023, Komen – Chocoladebedrijf Libeert, dat al een eeuw lang de lekkerste chocoladefiguren en -tabletten maakt, komt met een gloednieuwe innovatie op de markt. Het Belgische chocolademerk lanceert de Hot Chocolate Bomb: twee melkchocoladefiguren in de vorm van schattige pinguïns gevuld met marshmallows.

De koudste maanden van het jaar staan voor de deur en dat wil zeggen dat het opnieuw tijd is voor knusse momenten binnenshuis. Hoe kan dat beter dan met een warme chocolademelk? Niet zomaar één maar de magische chocoladebom van Libeert: twee pinguïns, genaamd Snorky en Splash uit Belgische chocolade, mét verrassing binnenin, gemaakt om te dobberen en te smelten in je tas warme melk.

“We willen constant blijven innoveren en denken al een tijdje na over een nieuw product dat je, net als onze andere chocoladefiguren, eerst met je ogen eet. De Hot Chocolate Bomb ziet er heerlijk uit en tovert een lach op ieders gezicht wanneer de chocolade smelt en de verrassing tevoorschijn komt. Mensen blij maken is ons ultieme doel en dat hopen we ook te kunnen doen met deze chocoladebom”, zegt Camille Van Damme, marketing manager bij Libeert.

Met het gezin onder een dekentje voor de haard, een vieruurtje na school of een brunch bij oma en opa? Je kan van de chocoladebom genieten op elk moment van de dag.

Productinformatie: ‘Hot Chocolate Bomb’, twee figuren uit Belgische melkchocolade gevuld met marshmallows, verkrijgbaar vanaf midden oktober in supermarktketens Colruyt, Carrefour, Match en Okay en vanaf midden november in Delhaize en Cora. Aanbevolen verkoopprijs: 4,49 euro.

Voor meer informatie, samples, beeldmateriaal of reviewaanvragen, gelieve contact op te nemen met (enkel voor pers):

Luna Vanhoenacker Wavemakers PR
Media alert_Hot Chocolate Bomb_15092023.pdf 173 KB