Persuitnodiging: ZEB kruipt in het wiel van Remco Evenepoel met unieke R.EV 1703-collectie

Info onder embargo tot 3 maart, 14u

Op dinsdag 3 maart nodigt ZEB u uit op de lancering van de eerste R.EV 1703-collectie. Het nieuwe wonderkind van het Belgisch wielrennen Remco Evenepoel zal samen met CEO Luc van Mol de collectie R.EV 1703 voorstellen. De collectie voor echte wielerfanaten bevat T-shirts, polo’s, sweaters en hoodies voor zowel mannen als vrouwen en kids, evenals een uniek roze exemplaar. Dankzij deze knipoog weten we al meteen waar één van de doelen van de jongste telg van The Wolfpack liggen dit seizoen. Tijdens het persmoment is er mogelijkheid tot interviews. Daarnaast krijgt u de kans om uw eigen, door Remco gesigneerd T-shirt mee naar huis te nemen.

Gelieve uw accreditatie vóór vrijdag 28 februari door te geven aan Wavemakers PR via mailien@wavemakers.eu of op het nummer 0472 38 49 51.

14u00 Welkom
14u15 Startschot sofagesprek met Luc van Mol en Remco Evenepoel
14u45 Q&A en interviewmogelijkheden
15u00 Signeersessie en foto- en videomoment met Remco Evenepoel
15u30 Finish

Adres: ZEB Merchtem, Brusselsesteenweg 185, 1785 Merchtem

OVER ZEB
ZEB is dé Belgische multibrand fashion store bij uitstek voor iedereen die fashionable en on trend voor de dag wil komen. Met meer dan 70 topmerken in 69 winkelpunten verspreid over heel België en een uitgebreide webshop mag de klant zich op elk vlak verwachten aan een uitstekende shopbeleving. Naast de ruime keuze aan internationale brands kan men bij ZEB ook mode van eigen bodem in de rekken terugvinden. In verschillende Belgische collabs zoals Astrid Black Label, Stien Edlund, DYJCode, Le Fabuleux Marcel de Bruxelles,... drukken inspirerende persoonlijkheden hun unieke stempel op een eigen kledingcollectie. Meer informatie: www.zeb.be

Voor interviewaanvragen, uitlenen van materiaal voor shootings, beeldmateriaal of meer info, neem contact op met:
0472/38 49 51

Meng een strategische aanpak met een stevige dosis creativiteit en je hebt het recept voor een geslaagde PR-campagne. Met een frisse blik creĆ«ren wij via ons uitgebreid netwerk PR de brug tussen jou en de pers en influencers in de vorm van een gedegen PR strategie, pers- & influencer relaties, mediatraining en crisiscommunicatie.