Persuitnodiging: ZEB goes doggy style tijdens Take Your Dog To Work Day

15 kantoorhonden zetten hun beste pootje voor op de werkvloer

Merchtem - Goed nieuws voor de hondenliefhebbers onder ons! Want op 21 juni vieren we ‘Take Your Dog To Work Day’. Op de diervriendelijkste werkdag van het jaar staan de trouwe viervoeters in het middelpunt van de belangstelling. Een hond op kantoor werkt immers niet alleen stressverlagend, het heeft ook een positief effect op de werksfeer en je leert jouw collega’s op een andere manier kennen.

Minstens 15 honden een hele dag op het hoofdkantoor, we zijn benieuwd wat dat zal geven. Ik ben een groot voorstander om werk en privé in elkaar te laten vloeien. Beide zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en juist door ze samen te beleven vinden mensen makkelijker mentale rust. Als onze medewerkers hun hond dus eens willen meebrengen naar kantoor omdat het hen beter uitkomt aanvaarden we dat met veel plezier. Laat deze dag dus een testcase zijn om te bekijken of we in de toekomst regelmatig honden kunnen verwelkomen”, vertelt CEO Luc Van Mol.

Tijdens deze unieke werkdag is er voor ieder baasje of hond in de hoofdkantoren van ZEB heel wat te beleven. Er is een groepswandeling voorzien gevolgd door een welverdiend drankje aan de doggybar. Fons, Billie, Wasco en de andere furry friends kunnen samen met hun baasje deze onvergetelijke dag vastleggen in de photobooth. And last but not least komt Jade, professionele hondenfluisteraar, vertellen over het positieve effect van viervoeters op de werkvloer en geeft ze tips om de relatie tussen hond en baasje te verbeteren.

Journalisten die verslag willen uitbrengen mét of zonder hond, gelieve uw aanwezigheid te bevestigen voor 14 juni aan Mailien Nguyen via mail (mailien@wavemakers.eu) of op het nummer 0472 38 49 51.

Praktische informatie
10u30 Welkom door 15 viervoeters en uitleg positief effect van honden op de werkvloer
11u00 Start wandeling
11u30 Einde persmoment