Persuitnodiging: Pabo sexshops worden Babylon loveshops

Shop Aartselaar stunt op 23 november tijdens openingsweekend

In maart ging het erotische postorderbedrijf Pabo failliet. De groep Babylon, die al een aantal winkels uitbaat in Wallonië en Frankrijk, heropent tijdens de maand november drie oude Pabowinkels onder de naam Babylon loveshops. Om het vernieuwde winkelconcept te vieren, pakt Babylon uit met een feestelijke opening van de loveshop in Aartselaar.

Vanaf zaterdag 23 november kunnen de klanten kennismaken met een compleet nieuwe winkel waar positieve seksualiteitsbeleving in een ontspannen sfeer centraal staat. Tijdens de openingsdag wordt iedereen onthaald met een welkomstdrankje en goodiebag. Babylon pakt bovendien, net zoals eerder deze maand in Roeselare en Wetteren, uit met een bijzondere stunt tijdens het openingsweekend: de eerste 50 klanten die met een oud seksspeeltje langskomen, worden gratis getrakteerd op een nieuw exemplaar.

Journalisten en persfotografen die verslag willen uitbrengen over de opening van de loveshop in Wetteren kunnen zich voor 21 november accrediteren via Amélie Putmans (0477 20 09 70, amelie@wavemakers.eu).

Planning:

10u00 Opening deuren en gratis seksspeeltje voor eerste 50 klanten in de rij
10u30 Welkom door Sylvain Spitaels, CEO Babylon en bezoek loveshop
11u00 Interviewmogelijkheden over de Babylon-groep en verdere uitbreiding concept

Adres:

Babylon Loveshop Aartselaar
Boomse Steenweg 48
2630 Aartselaar

Open van ma tot za van 10 tot 20 uur.

Amélie Putmans Wavemakers