Persuitnodiging: Pabo sexshops worden Babylon loveshops

Shop Roeselare stunt op 9 november tijdens openingsweekend

In maart ging het erotische postorderbedrijf Pabo failliet. De groep Babylon, die in Wallonië en Frankrijk al een aantal winkels uitbaat, heropent tijdens de maand november drie oude Pabowinkels onder de noemer Babylon loveshops. De uitrol van dit vernieuwde winkelconcept zal starten met de opening van de eerste Vlaamse Babylon loveshop in Roeselare.

Vanaf zaterdag 9 november kunnen de klanten kennismaken met  een totaal nieuwe winkel waar positieve seksualiteitsbeleving in een ontspannen sfeer centraal staat. Tijdens de dag van de opening wordt iedereen onthaald met een welkomstdrankje en goodie bag. Babylon pakt bovendien meteen uit met een stunt tijdens het openingsweekend. Want de eerste 50 klanten die met een oude sextoy langskomen, krijgen een gloednieuw speeltje in de plaats.

Journalisten en persfotografen die verslag willen uitbrengen over de opening van de eerste loveshop in Vlaanderen kunnen zich voor 7 november accrediteren via Amélie Putmans (0477 20 09 70, amelie@wavemakers.eu)

Planning:

10u00 Opening deuren en gratis seksspeeltje voor eerste 50 klanten in de rij

10u30 Welkom door Sylvain Spitaels, CEO Babylon en bezoek eerste loveshop

11u00 Interviewmogelijkheden over Babylon groep en verdere uitbreiding concept

Adres:

Babylon loveshop Roeselare
Brugsesteenweg 427
8800 Roeselare

Open van ma tot za van 10u tot 20u uur.

Amélie Putmans Wavemakers