Persuitnodiging: Natuurpunt en Durabrik bezegelen groene samenwerking op 23/05

Drongen – Bouwbedrijf Durabrik en Natuurpunt nodigen je op donderdag 23 mei uit om de nieuwe samenwerking toe te lichten. Voor elke vierkante meter funderingsplaat, creëren ze een vierkante meter natuur. Beide partners tonen door deze groene langetermijnverbintenis aan dat duurzaam wonen perfect samengaat met de zorg voor natuur en biodiversiteit.

De financiële bijdrage die Durabrik levert zal Natuurpunt inzetten om natuurgebieden over gans Vlaanderen te voorzien van meer en betere natuur. Een eerste project ligt in het natuurgebied Kapellemeersen in Aalst. We nodigen jou uit op de kick off waarbij CEO Joost Callens en voorzitter Lieven De Schamphelaere de samenwerking officieel maken.

Gelieve voor 21/05 je aanwezigheid te bevestigen aan Mailien Nguyen via mailien@wavemakers.eu of 0472 38 49 51.

Datum: donderdag 23 mei 2019
Locatie: Natuurgebied Kapellemeersen, Resschebeke 45, 9320 (Erembodegem) Aalst
Parking: FC Doggen
Aanvang event: 11u00