Persuitnodiging: Eerste steenlegging Toontjeshuis in Boom op 19 december

"Wie zal er voor mijn kind zorgen als ik er niet meer ben?" Dat is de vraag van waaruit de sociale netwerkorganisatie 'Toontjeshuis' ontstond.

Samen met 14.000 anderen in Vlaanderen wacht Joost Callens, papa van Toon en CEO van Durabrik, op gepaste zorg en ondersteuning voor zijn kind met een beperking. Samen met de kandidaat bewoners, hun ouders en een heel aantal zorgpartners geven we met Toontjeshuis een antwoord op het nijpende tekort aan aangepaste huisvesting voor volwassenen met een beperking.

Boom wordt de allereerste gemeente waar de bewoners hun intrek zullen nemen in een Toontjeshuis.

We nodigen u van harte uit voor de officiële eerste steenlegging van Toontjeshuis op donderdag 19 december in aanwezigheid van Jeroen Baert, burgemeester van Boom. De initiatiefnemers, zorgpartners en bewoners zullen u hierbij meer vertellen over het hoe en waarom van deze duurzame en sociale onderneming.

Praktische info:
Datum: donderdag 19 december 2019
Locatie: Userfull, Scherpenhoek 91, 2850 Boom
Aanvang event: 14u

Concrete timing:
14u00: Onthaal bij Userfull
14u15: Welkom door Joost en Toon Callens
14u30: Voorstelling Toontjeshuis Boom
15u00: Zorgpartner, kandidaat bewoner en ouder aan het woord
15u10: Slotwoord door burgemeester Jeroen Baert
15u20: Verplaatsing site Toontjeshuis (tussen de groene Hofstraat en de Kaai op +-1,5km) voor symbolische eerste steenlegging door Toon
15u30: Fotomoment en interviewmogelijkheden
15u45: Einde voorzien

Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen voor 16 december aan Mailien Nguyen van Wavemakers PR via [email protected] of op het nummer 0472 38 49 51.

Grote Markt 43, 9100 Sint-Niklaas