Persconferentie: ZEB rolt groot duurzaamheidsplan uit

Opening vintage pop-up store in Wilrijk

Op dinsdag 10 maart nodigt ZEB u uit voor een persconferentie ter gelegenheid van de opening van de eerste vintage pop-up store in de ZEB-vestiging te Wilrijk. Tweedehands is niets meer om je over te schamen, het is trending én erg duurzaam. De opening van deze pop-up store vormt, na de introductie van herbruikbare zakken en het afschaffen van het kassaticket, de volgende stap in het duurzaamheidsbeleid van ZEB. Op de persconferentie zal Luc Van Mol, CEO van de ZEB-groep, toelichting geven bij de duurzame strategie die het bedrijf zal volgen. Ook de groepsresultaten van het financieel jaar 2018-2019, de toekomstvisie en verdere expansieplannen van het bedrijf zullen tijdens de persconferentie meegedeeld worden.

U krijgt niet alleen antwoord op de vraag hoe ZEB zich verder ontwikkelt als Belgische retailer, bovendien krijgt u ook de kans om het nieuwe pop-up concept en de collecties te ontdekken.

Journalisten en persfotografen die verslag wensen uit te brengen gelieve uw accreditatie door te geven aan Wavemakers PR via mailien@wavemakers.eu of op het nummer 0472 38 49 51.

11u00 Welkom
11u15 CEO Luc Van Mol over duurzaamheid, jaarresultaten en toekomstplannen
11u45 Q&A
12u00 Lunch en interviewmogelijkheden