Persbericht: Zwoele zomeravonden met Hunkemöller en LELO

Seksspeeltjes van LELO nu ook te koop bij Hunkemöller

Er wordt een hete zomer voorspeld met temperaturen van 35 tot 40 graden. But it’s even getting hotter nu de producten van het Zweedse seksspeeltjesmerk LELO vanaf 10 juni te koop zijn via de website van lingeriemerk Hunkemöller en in de shop op de Antwerpse Meir. De merken slaan de handen ineen omdat ze samen staan voor female empowerment en het taboe willen doorbreken dat vrouwen zich zouden moeten schamen voor hun seksuele fantasieën. Mix en match dus nu jouw sexy lingerie of nachtkleding uit de Private Collectie van Hunkemöller met jouw favoriete LELO-seksspeeltje.

Zin in spannende en verleidelijke zomeravonden? Hou je van sexy en pikant, en wil je je geliefde verrassen met iets sensueels? Dan ben je bij de Private Collectie van Hunkemöller aan het juiste adres! De vraag naar de producten van deze collectie nam de afgelopen jaren sterk toe. Dit bracht Hunkemöller op het idee om de collectie nog spannender te maken. Met de groei in het aanbod van seksspeeltjes besloot Hunkemöller een merk te kiezen dat perfect bij haar past en kwam zo terecht bij het Zweedse LELO. LELO staat net zoals Hunkemöller voor female empowerment en wil het taboe doorbreken, zodat je je als vrouw niet hoeft te schamen om je seksleven naar een hoger niveau te tillen. Claudia van der Linden, Buyer Accessories bij Hunkemöller: “Naast het feit dat LELO niet alleen een prachtig product levert, zijn alle producten van de beste kwaliteit. Speciaal voor onze Private Collectie hebben we gekozen voor een selectie van de beste verkochte LELO-producten en hopen we met deze toevoeging meer plezier aan onze klanten mee te geven”.

Zowel LELO als Hunkemöller zijn blij over de samenwerking. Luka Matutinovic, Global Marketing Director bij LELO, zegt hierover: “Wij vinden Hunkemöller een prachtige toevoeging aan onze verkooppunten. LELO past perfect bij de Private Collectie-lijn. Met de perfecte lingerie of nachtkleding van Hunkemöller en onze hoogwaardige seksspeeltjes hopen wij op nog meer passionele, spannende en verleidelijke momenten”.

Mix en match voor jouw zwoele zomeravond
Beleef samen met Hunkemöller en LELO de heetste zomernachten. Ontdek alle leuke combinaties en jouw zomer bereikt gegarandeerd een hoogtepunt:

LELO SONA CERISE PINK & JARRETEL CHASITY
Ben je op zoek naar een toy waar je jezelf mee kan verwennen? De LELO Sona is een unieke clitorisstimulator. Deze vibrator maakt namelijk gebruik van zachte sonische golven, waardoor de clitoris en de gevoelige delen eromheen ten volle gestimuleerd worden.
LELO Sona: €69,00
Jarretel Chasity: €19,90

LELO TIANI 2 BLACK & BODY JAYDEN
Wil je je seksleven met je partner een boost geven, dan is de LELO Tiani 2 het perfecte koppelspeeltje. Kom samen tot een climax door de afstandsbediening te gebruiken.
LELO Tiani 2: €139,00
Body Jayden: €29,99

LELO MIA 2 RED & KIMONO CAP SLEEVE
Toch op zoek naar iets meer discreets? Dankzij haar lippenstiftvorm is de LELO Mia 2 gemakkelijk geheim te houden, zodat je wanneer je maar wil kan genieten van jouw little secret.
LELO Mia 2: €79,00
Kimono cap sleeve: €39,99

LELO NOA ZWARTE & BEUGEL-BH SOSHA
Geniet samen met je partner van de NOA. De NOA-stimulator voegt nog meer intimiteit toe aan het vrijen met haar ongelooflijk krachtige en discrete trillingen.
LELO Noa: €99,00
Beugel-bh Sosha: €27,99

NOOT VOOR DE REDACTIE
- Niet voor publicatie -

Deze persinformatie wordt u namens LELO gemaild. Neem voor meer informatie en/of beeldmateriaal contact op met Mailien Nguyen, tel.: 0472 38 49 51, e-mail: [email protected].

Over LELO
LELO is ’s werelds toonaangevende designermerk voor intieme lifestyleproducten. LELO is niet alleen een merk voor seksspeeltjes; het is een self-care movement gericht op degenen die weten dat tevredenheid geslacht, seksuele geaardheid, ras en leeftijd overstijgt. Ze bieden de ervaring van extase zonder schaamte, het plezier om alle wonderen van iemands lichaam te ontdekken en zo hun klanten met vertrouwen te faciliteren, wat leidt tot een vervuld intiem leven.

Bij de lancering in 2003 veranderde LELO de look & feel en de functie van de manier waarop persoonlijke stimulators werden gezien. Ze passen dezelfde toewijding aan kwaliteit en innovatie toe bij hun slaapkameraccessoires en sojamassagekaarsen. LELOi AB is het Zweedse bedrijf achter LELO, waar de kantoren zich uitstrekken van Stockholm tot San Jose, en van Sydney tot Shanghai.

Over Hunkemöller
Hunkemöller is Europa’s grootste en snelst groeiende lingeriemerk, met 940 winkels verspreid over 25 landen. Het bedrijf is in 1886 in Amsterdam opgericht en is sindsdien uitgegroeid tot een pan-Europees lingeriemerk. Hunkemöller produceert perfect passende, modieuze en hoogwaardige kledingstukken (van beha's tot ondergoed, nachtkleding, badkleding en andere categorieën waaronder sport). Hunkemöller is een omnichannel retailer en heeft in elk aspect van de business een uitgebreide technologie geïntegreerd: van een extensieve klantprofilering op basis van een loyaliteitsprogramma tot een gedigitaliseerd wervings- en trainingsproces voor de retailmedewerkers. De customer journey vormt de basis van de strategie van Hunkemöller en heeft geresulteerd in een probleemloze interactie tussen de fysieke en de digitale omgeving met hulp van click2brick.