Persbericht: ZEB Groep sluit tijdelijk 113 stores om samen Corona te bestrijden

Merchtem – De ZEB Groep, het moederbedrijf van de multibrand fashion stores ZEB, The Fashion Store, PointCarré en ZEB For Stars, kondigt vandaag de tijdelijke sluiting van de 113 vestigingen aan, om zo sneller een halt te roepen aan de verdere verspreiding van het Coronavirus (Covid-19). Ook op het hoofdkantoor in Merchtem wordt er maximaal ingezet op telewerk om besmetting te voorkomen.

Ondertussen zien we alles zo snel evolueren dat we net de enorm moeilijke beslissing hebben genomen om al onze winkels tot nader order te sluiten. Moeilijk, omdat we 1.200 collega’s, die dagdagelijks in de weer zijn om klanten verder te helpen, op dit moment geen concrete informatie kunnen geven wanneer ze weer aan het werk kunnen. Maar het welzijn van onze medewerkers en onze klanten is en blijft onze topprioriteit. Ook al kunnen we onze klanten niet meer verwelkomen in de winkels, wij blijven voor iedereen klaarstaan. Via zeb.be, Instagram, Facebook, mail, telefoon, wat het ook moge zijn. En daar krijgt iedereen een digitale knuffel bij”, verklaart Marketingdirecteur Erika Mees.

De webshop van ZEB blijft dus wel 24/7 geopend. Klanten die tijdens de online bestelling kozen voor een levering in de winkel, krijgen de bezorging gratis aan huis geleverd op een adres naar keuze.

OVER ZEB
ZEB-groep is het moederbedrijf van de multibrand stores ZEB, The Fashion Store, PointCarré en sinds februari 2019 ook ZEB For Stars. De Belgische retailer met hoofdzetel te Merchtem beschikt over 113 winkelpunten verspreid over België. De groep realiseerde voor het financieel jaar 2018-2019 een omzet van 223,4 miljoen euro (incl. BTW) en rekent daarvoor op de steun van 1200 medewerkers.   Meer informatie: www.zeb.be

Voor interviewaanvragen, uitlenen van materiaal voor shootings, beeldmateriaal of meer info, neem contact op met:
0472/38 49 51