Persbericht ZEB: Comfy vs stylisch, which team are you on?

Belgische modecollecties van ZEB loodsen jou door de lockdown

Het voordeel aan de ‘blijf in je kot’-periode? Dat je 24/7 mag doorbrengen in je comfy loungewear. Voor zij die op zoek zijn naar cosy but classy stay at home-looks zetten wij enkele fashionable outfits in de kijker van Belgische makelij. Keep calm and cocoon! See you online!

Of het nu gaat om thuiswerken of een gezellige Netflix and chill avond in de zetel, comfort is noodzakelijk. De DYJ-collectie van Dennis Praet verrast dit jaar met edgy joggingbroeken, truien en T-shirt met de nodige street credibility. De opvallende quotes in de collectie zijn bovendien een knipoog naar ons overmatig internetgebruik en de bijhorende frustraties. Denk maar aan een lege batterij of de drang om ook eens offline te zijn. Sounds relatable tijdens deze tijden, toch?

Videochats met collega’s en klanten zijn het nieuwe normaal. Ben jij een power woman op zoek naar een kledingstuk met een bold & bossy uitstraling om je on top of the world te voelen tijdens je videocall? De nieuwe DEUX-collectie van Eline De Munck is zoals steeds krachtig, vrouwelijk en heeft een high fashion gehalte. “Wie een DEUX-piece draagt dwingt respect af en staat sterk in haar schoenen. En het is vooral die boodschap die ik wil meegeven’, aldus Eline De Munck.

Met het prachtige weer wordt het hoog tijd om je jurkencollectie uit te breiden en te genieten van de stralende zon. Een collectie die direct in het oog springt is de splinternieuwe Astrid Black Label van Astrid Coppens. De ervaren ontwerpster haalde de zomer in huis en liet zich inspireren door de spectaculaire natuur. Van woestijnen tot stranden met palmbomen, van luipaarden en zebra’s tot impressionante zonsondergangen. Met Astrid Black Label is de zomer binnen handbereik. En met maar liefst acht verschillende oversized zonnebrillen breng je meteen wat extra glamour in je totale look.

Keuzestress bij het uitkiezen van je dailywear? Neem dan zeker een kijkje bij de Clouds of Fashioncollectie van Laurentine Van Landeghem. Deze collectie brengt een nieuwe dimensie aan de term ‘mix en match’. Alle stuks zijn perfect combineerbaar met elkaar en vormen samen een unieke maar smaakvolle en veelzijdige garderobe. Zo moet je ’s morgens niet nadenken over foute combinaties en zit je helemaal on trend in je kot.

CAMPAGNEBEELDEN EN PACKSHOTS VAN DE BELGISCHE COLLABS:

OVER ZEB
ZEB is dé Belgische multibrand fashion store bij uitstek voor iedereen die fashionable en on trend voor de dag wil komen. Met meer dan 70 topmerken in 70 winkelpunten verspreid over heel België en het groothertogdom Luxemburg en een uitgebreide webshop mag de klant zich op elk vlak verwachten aan een uitstekende shopbeleving. Naast de ruime keuze aan internationale brands kan men bij ZEB ook mode van eigen bodem in de rekken terugvinden. In verschillende Belgische collabs zoals Astrid Black Label, Stien Edlund, DYJCode, Le Fabuleux Marcel de Bruxelles,... drukken inspirerende persoonlijkheden hun unieke stempel op een eigen kledingcollectie. Meer informatie: : www.zeb.be

Voor interviewaanvragen, uitlenen van materiaal voor shootings, beeldmateriaal of meer info, neem contact op met:
0472/38 49 51