Persbericht: Wavemakers helpt jou met het perfecte kerstcadeau

2020, wat een jaar. Meer dan ooit verlangen we naar tijd doorbrengen met de hele familie. Het liefst aan een rijkelijk gevulde tafel omringd door warmte en gelach van de mensen die we het dichtst bij ons willen. We staan te springen om de kerstdagen samen te vieren. Dat we onze geliefden extra hard in de bloemetjes zullen zetten, is zeker. Wavemakers helpt je graag op weg naar dat ene perfecte cadeautje. Een greep uit het beste van wat onze klanten te bieden hebben.

1. Geen kerst zonder stralende kerstboom
Nood aan nieuwe kerstversiering en mag het eens ietsje meer zijn? Het welbekend Belgisch bloemenhuis Daniel Ost tovert jouw kerstboom in een handomdraai om in een ware parel. Deze bijzondere collectie bestaat uit prachtige mondgeblazen en handgeschilderde ornamenten die zullen schitteren in jouw boom. Koop jouw uniek collector’s item nu online in de Daniel Ost-webshop. Prijzen beginnen vanaf 10 euro.

2. Let it snow
Helemaal in de ban van staycation? Geef een tripje naar SnowWorld cadeau en geniet van een unieke beleving in de Benelux. Een echte winterfanaat? Of eerder een avontuurlijke waaghals? SnowWorld Groep kan dankzij zijn in- en outdooractiviteiten iedereen bekoren op zes verschillende locaties. Plan een weekendje weg naar Landgraaf en rust nadien uit in het gezellige Alpine Hotel naast de piste. Als het allemaal wat sneller mag, kan je terecht bij SnowWorld Rucphen om te racen op ijs of, jawel een indoor ijskartbaan. Wie toch liever de warmte opzoekt, kan indoor skydiven in Hawaï of Dubai dankzij de technologische snufjes in Roosendaal. Boek snel jouw tripje via snowworld.com.

Skiën kan vanaf 22,50 euro per volwassene en 20 euro per kind. Indoor ijskarten is mogelijk vanaf 29,50 euro. Een indoor skydive-sessie kan vanaf 49,50 euro.

3. Duurzame fashion
Stylish en duurzaam tijdens de feestdagen, het kan met Captain Cork! Het Belgische kurklabel, nu te zien in het tv-programma ‘Andermans Zaken’, lanceert een exclusieve minifeestcollectie voor de eindejaarsperiode. De 100% vegan collectie bestaat uit een handtas, clutch en portefeuille. Verwacht je aan prachtige designs die diep natuurlijk gepigmenteerd zijn met kleuren zoals turquoise, donkergrijs en azuurblauw. Dat met een touch of gold and silver om het extra feestelijk te maken. Koop jouw duurzame Captain Cork tas op captaincork.be of in de winkel in Antwerpen. Prijzen variëren tussen 69 euro en 99 euro.

4. Stijlvol kerst vieren
Maak jouw kerstoutfit af tot in de puntjes met de DOROTHY tas van DEUX by Eline De Munck. De handtas is met zijn bordeaux faux fur een echte eyecatcher die perfect is voor elke feestelijke gelegenheid. Haal snel je eigen exemplaar in de ZEB-winkels en online voor 49,99 euro.

Wil je iemand in de watten leggen? Dan is de ZEB verwenbox hét geknipte cadeau. Enkel blije gezichten met een cadeaubox waarin een waardebon van 100 of 200 euro zit én een personal of private shopping sessie! De ontvanger kiest wat voor hem of haar het beste uitkomt, een personal shopping tijdens de openingsuren of een private shopping voor of na de openingsuren, telkens gedurende anderhalf uur én met tips van een stylist. Daarnaast zit de box nog boordevol leuke goodies! Pure verwennerij, verkrijgbaar in de geselecteerde ZEB-winkels (Boortmeerbeek, Roeselare, Tongeren, Westerlo, Merchtem, Ronse, Diest, Maldegem, Oostende en Doornik.)

5. Uren creatief speelplezier met LEGO®
Tijdens de koudste periode van het jaar garanderen de nieuwste LEGO®--sets urenlang indoor speelplezier voor kinderen en hun ouders. Hopelijk sta je stevig op je zeemansbenen, want het LEGO City Oceaan Onderzoekschip is het ideale cadeau voor kleine ontdekkingsreizigers die gefascineerd zijn door alles wat er zich in en op zee afspeelt. Het LEGO City Oceaan Onderzoekschip kan echt drijven terwijl kinderen hun fantasie de vrije loop laten met acht minifiguren die de spannendste onderwateravonturen beleven met de haaienkooi, een onderzeeër, en zelfs een echt wrak van een piratenschip! LEGO City Oceaan Onderzoekschip is te koop voor 139,99 euro in de speelgoedwinkels en online op lego.com.

Verlang je weer naar vaste grond onder je voeten? Kom aan land en maak kennis met de LEGO Friends Jungle reddingsbasis speelset. Jonge redders in nood wagen zich diep in de jungle om wilde dieren te helpen en te verzorgen in de dierenkliniek. De coole accessoires zoals mini walkietalkies, het dierenreddingspakket en een drone maken het spel compleet. Ren je mee over de touwbrug naar onze volgende reddingsactie? LEGO Friends Jungle reddingsbasis is te koop voor 79,99 euro in de speelgoedwinkels en online op lego.com.

6. Steun mucopatiënten met een paar sokken
Niets leukers dan met z’n allen gezellig in pyjama een kerstfilm bekijken. Om het helemaal af te maken, kan je nu kwaliteitsvolle mucosocks in junglemotief voor klein en groot kopen en zo samen je voeten verwarmen. Bovendien steun je zo de Mucovereniging. Mucoviscidose is de meest voorkomende ongeneeslijke en levensbedreigende ziekte. Steek de 1.320 mucopatiënten in België een hart onder de riem tijdens de feestdagen en koop jouw sokken voor 10 euro op mucomove.be.

Beschikbaar vanaf de Europese Mucoweek (16 – 22 november) zowel voor kinderen als volwassenen.

7. Cosy living met Mylène
Maak het thuis extra gezellig met de vijf Cosy Living collecties van Mylène, allen op Belgische bodem ontwikkeld én gemaakt. Het design onderging dit jaar een ware metamorfose en blendt zo nog beter in jouw interieur. Heerlijke vertrouwde geuren in een stijlvol nieuw jasje, die je cadeau kan geven of gewoon voor jezelf kan houden. Ontdek ze op de webshop mylene.eu.

Verkrijgbaar in de vijf aardetinten Nature Stone, Ice White, Desert Gold, Stylish Black en Brilliant Black. Elke collectie bestaat uit volgende producten: een set Hand Soap, Hand Lotion en Body Lotion voor 22,99 euro, Room Spray voor 11,99 euro en Room Sticks voor 28,99 euro.

8. Warm je op aan de Qube
Een winter BBQ met je bubbel op het terras zonder kou te lijden? De Qube maakt het mogelijk. Deze stijlvolle en duurzame terrasverwarmer is een echte streling voor het oog. Met zijn 360° panoramisch zicht op het vlammenspel vertoeft iedereen met plezier in zijn buurt. Door zijn modern design in combinatie met het milieuvriendelijke aspect (de Qube werkt op ecologische pellets) vormt dit een echt it-item voor de winterperiode. De Qube is verkrijgbaar in cortenstaal, zwart en inox voor 1095 euro op shop.stroomop.be.

9. Magische momenten met Babylon
Doe jezelf en je partner een plezier met de We-Vibe Chorus. Deze innovatieve en ergonomische sextoy is bedoeld voor alle koppels, die speciale intieme momenten bezorgt, zelfs als je mijlenver van elkaar bent. Dankzij zijn technologie, kan je deze vibrator en jouw plezier met jouw vingertoppen bedienen via de We-Connect app. Creëer je eigen vibraties in de app of ontdek de tien verschillende vooringestelde vibratie-opties met de bijgeleverde afstandsbediening. Bereid je voor op de meest sensationele ervaringen samen met je partner. Ontdek de We-Vibe Chorus op babylon.be.

We-Vibe Chorus is verkrijgbaar voor 199 euro in de kleuren blauw, roze en paars.

Voor meer informatie, beeldmateriaal of packshots, gelieve contact op te nemen met:
Wavemakers PR
Aurelie Joos