Persbericht: More Social verhuist naar Het Landhuis en versterkt zo zijn lokale samenwerkingen

Strategische stap voor groei, synergie en innovatie

Sint-Niklaas, 3 mei 2024 - Het gerenommeerde social media bureau More Social nam recent zijn intrek in naar Het Landhuis, het bruisende ondernemerscentrum op de Grote Markt van Sint-Niklaas. De verhuis is strategisch en luidt een nieuwe fase van groei en ontwikkeling in voor More Social. “We willen nog meer en nauwer samenwerken met ondernemers uit deze regio,” aldus zaakvoerder Roy Piessens (31).

Na een succesvol jaar vol activiteiten in het voormalige kantoor in de Stationsstraat, koos More Social ervoor zijn werkplek te verplaatsen naar Het Landhuis op de Grote Markt. Deze centraal gelegen historische locatie is een inspirerende omgeving, die het social media bureau in staat stelt om zijn groeiplannen te verwezenlijken.

Een platform voor lokale samenwerking en verbinding

Behalve een levendige werkplek biedt Het Landhuis ook een platform voor samenwerking en verbinding. More Social haalt daarom graag de banden aan met de andere bedrijven actief in het gebouw: PR-bureau Wavemakers, ontbijt/brunchzaak Soep&Zoet en branding agency Maneuver. Door de synergie met deze ondernemingen te omarmen, wil More Social zijn netwerk uitbreiden en nieuwe kansen verkennen op vlak van innovatie en groei.

More Social ondersteunt bedrijven met hun visibiliteit op social media - zowel grafisch als inhoudelijk – en rekent onder meer Van der Valk Hotel, Filliers, Finanza Waas en Chateau Pironne tot zijn klanten. Zaakvoerder Roy Piessens ziet de verhuis als een belangrijke stap voorwaarts: "More Social gelooft in de kracht van social media om bedrijven te helpen groeien. We streven ernaar om altijd mee te zijn met de laatste digitale trends en ontwikkelingen. We merken dat ook de bedrijven geloven in het potentieel van social media. Steeds meer lokale ondernemers doen beroep op onze expertise. Dankzij ons nieuwe kantoor in Het Landhuis zullen we nóg nauwer met hen kunnen samenwerken.”

Van startup naar full social media agency

Met de aanwerving van Sint-Niklazenaar Stefan Audenaert (53) als manager finance neemt More een nieuwe stap richting groei. Audenaert verdiende onder meer zijn strepen bij de groei en fusies van online agencies als Netslash, Wijs en Bseen.Mijn ambitie? More Social, dat opgericht werd in 2020, uitbouwen van een startup naar een full social media agency met een hoek af. We streven naar een klantenportefeuille van zowel lokale ondernemers als kleine en grotere KMO’s.” Audenaert wil graag zoveel mogelijk mensen betrekken bij die groei. “Van onze 10 fantastische medewerkers tot onze leveranciers en klanten. Listening is more important than talking."

Persbericht verhuis More Social.pdf 93 KB

Voor meer informatie of interviews

Roy Piessens Zaakvoerder, More Social