Media alert ZEB: The Fashion Store komt naar Torhout

1145m² shopplezier en ruimte voor 100 merken

Torhout -  The Fashion Store, de modeketen die vorig jaar in maart werd opgenomen binnen de ZEB groep, krijgt er een 10de vestiging bij. Vanaf vrijdag 6 september kunnen de West-Vlamingen, naast de winkel in Oostende, in de nieuwe shop op de Oostendestraat 260-262 (ter hoogte van Torfs) in Torhout terecht. Zowel mannen als vrouwen vinden er in het gloednieuwe winkelconcept, dat werd uitgerust met warme houtelementen en cosy zithoekjes, een ruim aanbod van meer dan 70 merken zoals Terre Bleue, G-Star, Atmos Fashion, ICHI, Superdry, Vero Moda, Jack & Jones, PME en Mac terug.

Tijdens het feestelijke openingsweekend krijgen de eerste shoppers op vrijdag 6 september extra lang de tijd om de winkel te ontdekken tijdens een nocturne tot 20u. Daarnaast zijn er bij The Fashion Store Torhout niet alleen interessante openingsacties te scoren maar worden de klanten ook getrakteerd op gratis stylingadvies van een pro. Styliste Ilse Adams zal op vrijdag 6 september (tussen 10u en 20u) en op zondag 8 september (tussen 10u en 18u) de klanten onderdompelen in eigentijds en stijlvol kledingadvies.

Openingsuren The Fashion Store, Torhout
Oostendestraat 260-262, 8820 Torhout
Ma:  gesloten
Di - Za:  10u - 18u