Media alert: ZEB opent 69ste vestiging in Diest

1000m² shopplezier en ruimte voor 70 merken

Diest - Op vrijdag 22 maart opent de gloednieuwe Diestse vestiging van multibrand fashion store ZEB haar deuren. Met de shop van meer dan 1000m² zegent ZEB het 69ste filiaal in België feestelijk in. Het winkelpunt op de Leuvensesteenweg wordt de nieuwe thuisbasis voor meer dan 70 merken waar zowel mannen als vrouwen met een passie voor fashion hun gading zullen vinden. De vestiging in Diest, die 10 medewerkers tewerkstelt en een investering van 1 miljoen euro vertegenwoordigt, zal bovendien elke zondag open zijn.

Voor het openingsweekend krijgen de eerste shoppers op 22 maart extra lang de tijd om de winkel  te ontdekken tijdens een nocturne tot 20u en om, vergezeld van een lekker drankje, foto’s te nemen van de leukste outfits in de photobooth. Tijdens het openingsweekend zijn er, ook op zondag, speciale acties en promoties en kan men er naast grote internationale brands als Tommy Hilfiger, Mango en Only, ook eigen Belgische makelij terugvinden. De net gelanceerde zomercollecties van onder meer DEUX. by Eline De Munck, Supastar van Tatyana Beloy, Clouds of Fashion by Laurentine en Astrid Black Label van Astrid Coppens kan men er eveneens terugvinden.

De opening van ZEB Diest maakt deel uit van ons expansieplan om 30 nieuwe winkels te openen. Diest is een fijne winkelstad waar we nog niet aanwezig waren. Onze medewerkers staan vanaf 22 maart, zelfs op zondag, klaar om alle klanten een onvergetelijke shopbeleving te bezorgen.”, vertelt Luc Van Mol, CEO van ZEB.

Openingsuren ZEB Diest
Leuvensesteenweg 70, 3290 Diest

Ma: Gesloten
Di - Zo: 10u - 18u30