Media alert: Wavemakers zet golven om in muziek

Verwelkoming nieuwe collega aan de start van een jaar boordevol verrassende projecten

Het strategisch en creatief PR-bureau Wavemakers kondigt vandaag de komst van een nieuwe collega aan. Laurine Poortmans (30) zal het team versterken als account manager waar ze met haar expertise nieuwe marktsegmenten zal aanboren en de influencer relations verder zal professionaliseren. In het nieuwe jaar verwelkomt het agentschap bovendien een heleboel nieuwe klanten.

Aan de start van 2020 vervoegt Laurine Poortmans (30) het team van Wavemakers. Na meer dan vijf jaar aan de slag te zijn bij Warner Music als verantwoordelijke voor de pers en influencer relaties van verschillende nationale en internationale artiesten was Laurine op zoek naar een nieuwe uitdaging. Door haar enthousiasme en creativiteit werd het een match made in heaven met Wavemakers. “Haar ervaring, uitgebreid netwerk en social media kennis zullen de doelstellingen van Wavemakers op het gebied van influencer relations verder optimaliseren. Haar achtergrond in de muziekindustrie zal ons de kans geven ook deze markt te betreden”, vertelt Elke De Mayer, strategic director van Wavemakers.

Daarnaast zullen er in 2020 een heleboel nieuwe klanten beroep doen op het strategisch denkwerk van Wavemakers. Zo zal het team onder meer de communicatiestrategie uitwerken voor I.Ma.Gi.N. Jewels, Xwift Racing Events en het Sociaal Fonds voor Transport en Logistiek.

Blijf op de hoogte via onze website en onze social media kanalen: Instagram, Facebook, LinkedIn en Twitter.

Voor de redactie (niet publiceren aub)
Voor meer informatie, beeldmateriaal of interviewaanvragen gelieve contact op te nemen met:
Amélie Putmans