Media alert: The Fashion Store opent Lennikse vestiging in stijl

1145m² shopplezier en ruimte voor 100 merken

Lennik -  The Fashion Store, de modeketen die vorig jaar in maart werd opgenomen binnen de ZEB groep, krijgt er 1 jaar na de overname een 8ste vestiging bij. Vanaf vrijdag 1 maart kunnen de Vlaams-Brabanders in de nieuwe shop op de Ninoofsesteenweg 150 (ter hoogte van de Ford Garage) in Lennik terecht. Zowel mannen als vrouwen vinden er in het gloednieuwe winkelconcept dat werd uitgerust met warme elementen en vloeiende stoffen, een ruim aanbod van meer dan 100 merken zoals Terre Bleue, G-Star, Atmos Fashion, ICHI, Superdry, Vero Moda, Jack & Jones en Vila, terug.

Tijdens het feestelijke openingsweekend zijn er bij The Fashion Store Lennik niet alleen interessante openingsacties te scoren maar worden de klanten ook getrakteerd op gratis stylingadvies van een pro. Styliste Ilse Adams zal op vrijdag 1 maart (tussen 12 en 20u) en op zaterdag 2 en zondag 3 maart (tussen 10 en 18u) de klanten onderdompelen in eigentijds en stijlvol kledingadvies.

Openingsuren The Fashion Store Lennik
Ninoofsesteenweg 150, 1750 Lennik
Ma: Gesloten
Di - Za: 10u - 18u
Zo: 10u - 18u

Over ZEB groep
ZEB groep is het moederbedrijf van de multibrand stores ZEB, The Fashion Store, PointCarré en sinds februari 2019 ook ZEB For Stars. De Belgische retailer met hoofdzetel te Merchtem beschikt over 110 winkelpunten verspreid over België. De groep realiseerde in het financieel jaar 2016-2017 een omzet van 174,6 miljoen euro samen met 1200 medewerkers.

Over The Fashion Store
In 2006 zag de eerste The Fashion Store het licht in Lede en ondertussen zijn er 7 winkels onder die naam in Vlaanderen en 1 winkel onder de naam Ziffiks in Balen. The Fashion Store is een multimerken keten met meer dan 100 merken voor mannen en vrouwen en draagt service en persoonlijke bediening hoog in het vaandel.

Voor interviewaanvragen, uitlenen van materiaal voor shootings, beeldmateriaal of meer info, neem contact op met: