Media alert: Primeur! The Fashion Store opent de deuren in Shopping 1 Genk

800m² shopplezier en ruimte voor 100 merken

Genk -  The Fashion Store krijgt er een 11de vestiging bij. Vanaf vrijdag 6 december kunnen de Limburgers in het shopping center ‘Shopping 1’ in Genk (naast de Yves Rocher winkel) terecht. De vestiging stelt 5 vaste medewerkers tewerk die zowel mannen als vrouwen eigentijds en stijlvol kledingadvies zullen geven. Het gloednieuwe winkelconcept, dat werd uitgerust met warme elementen en vloeiende stoffen, vormt de nieuwe basis voor 100 merken zoals Terre Bleue, G-Star, Atmos Fashion, ICHI, Superdry, Vero Moda, Jack & Jones en Vila.

Tijdens het feestelijke openingsweekend krijgen de eerste shoppers op vrijdag 6 december extra lang de tijd om de winkel te ontdekken tijdens een nocturne tot 20u. Tijdens het hele openingsweekend geeft styliste Ilse Adams klanten gratis stijladvies en toont ze met veel plezier de nieuwste trends. Bovendien zijn er bij The Fashion Store Genk niet alleen interessante openingsacties te scoren maar worden de klanten ook getrakteerd op een drankje en hapje.

OPENINGSUREN THE FASHION STORE GENK
Shopping 1 – Rootenstraat 8, 3600 Genk
Ma - Za: 9u30 - 19u Zo: 10u - 18u

OVER THE FASHION STORE