Media alert: Durabrik stapelt woningen in Muizen

Kijkwoning nieuwbouwproject Lotelingstraat coronaproof te bezichtigen op 28 juni

Muizen - Bouwbedrijf Durabrik stelt op zondag 28 juni de eerste kijkwoning van een uniek woonconcept in Muizen voor aan het publiek. Door een combinatie van woningen en appartementen die gestapeld gebouwd zijn, wordt de wooncapaciteit geoptimaliseerd en is er ruimte voor veel groen. Het succes van deze nieuwe manier van wonen weerspiegelt zich in de grote interesse voor de verkaveling aan de Lotelingstraat. Van de 8 dakappartementen werden er al 7 verkocht. 6 van de 18 woningen vonden al een eigenaar.

De kijkwoning is onderdeel van een verkaveling in de Lotelingstraat in Muizen waar Durabrik bouwt aan een gestapeld woonproject. Door de huizen en appartementen zo in elkaar te schuiven wordt de bouwoppervlakte optimaal benut en daalt het energieverbruik. Er komt meer plaats voor groen en gemeenschappelijke zones waardoor kinderen uit de buurt terug samen kunnen spelen. Terwijl de huizen allemaal over een privétuin beschikken, heeft elk appartement een ruim terras met zicht op het groen.

Met een mobiliteitsscore van 9,3 op 10 is de ligging van deze duurzame woningen ten opzichte van winkels, scholen, sport- en recreatiedomeinen en het openbaar vervoer ideaal gelegen waardoor de wagen veel sneller aan de kant blijft staan en de milieu-impact daalt.

Durabrik paste de formule van de open kijkdagen aan om te voldoen aan alle veiligheidsmaatregelen. Geïnteresseerden voor deze kijkdag kunnen hun afspraak inplannen via de website en zo hun privébezoek vastleggen.

Meer informatie over het project en inschrijven voor de kijkdag op 28 juni: https://www.durabrik.be/nl/woonprojecten/muizen-lotelingstraat

Voor meer informatie, beeldmateriaal of interviewaanvragen, neem gerust contact op met:
Wavemakers PR

Meng een strategische aanpak met een stevige dosis creativiteit en je hebt het recept voor een geslaagde PR-campagne. Met een frisse blik creĆ«ren wij via ons uitgebreid netwerk PR de brug tussen jou en de pers en influencers in de vorm van een gedegen PR strategie, pers- & influencer relaties, mediatraining en crisiscommunicatie.