Media alert: Belgische kust aangevallen door reusachtig zeemonster

The Kraken laat sporen na ter hoogte van de Pier

Merkwaardig nieuws aan de Belgische kust. Strandwandelaars werden deze ochtend opgeschrikt door een wel heel bizar fenomeen. Een reusachtig monster met enorme tentakels is bij het ochtendgloren verschenen op het strand. Verschillende ooggetuigen zijn in totale shock en zagen een wild beest graaien op het strand om daarna weer te verdwijnen in de zee. Het mysterieuze wezen liet verschillende afdrukken van tentakels en zwarte inktvlekken achter.

“Het monster was immens groot, alleen al de tentakels waren zeker langer dan 30 meter”, zegt één van de geschrokken voorbijgangers. Ook journalisten en cameraploegen (zie beelden hieronder) verzamelden zich massaal om een glimp op te vangen van de sporen in het zand. Volgens bronnen kan men aan de grootte van de tentakels afleiden dat het dier minimum 40 meter groot moet zijn. Op grond van de verklaringen van ooggetuigen en de berekeningen van experten is er maar één monster dat voldoet aan de beschrijvingen: The Kraken.

Het is de eerste keer in de geschiedenis dat het monster aan de Belgische kust aan land komt. Een tweede aanval wordt dan ook niet uitgesloten.

Voor wie het verhaal nog niet kent. Het mysterie van The Kraken® ontstaat wanneer een Caraïbisch schip om onverklaarbare redenen zijn bestemming niet bereikt. De lading: één van de grootste hoeveelheden gekruide rum ooit! Verhalen doen de ronde dat het schip werd aangevallen door The Kraken, een reusachtig zeemonster. De rum werd teruggevonden. Net als de inkt van The Kraken was de rum volledig zwart gekleurd.

De enorme zandafdruk bleek een stunt te zijn van The Kraken Black Spiced Rum in samenwerking met Jet Import; één van de grootste premium drinks distributeurs in de Benelux. “Donkere gekruide rum wint aan interesse bij de Belgische en Luxemburgse consument. Met deze stunt willen we ons kwaliteitsmerk The Kraken Black Spiced Rum verder op de kaart zetten en het verhaal rond deze mythische rum verspreiden”, licht Stefaan Bettens van Jet Import toe.

#krakenrum #releasethekraken

AS THEY SAY, “To not respect the power of The Kraken is to not respect the sea.” So drink with respect.

Voor meer informatie en beeldmateriaal gelieve contact op te nemen met:
Wavemakers PR
NL: Mailien Nguyen 0472 38 49 51